W Warszawie premierę miało mobilne Biuro Obsługi Klienta największego sprzedawcy energii w Polsce. PGE testuje to rozwiązanie, żeby być jeszcze bardziej elastyczną w procesie sprzedaży oraz obsługi, docierając do jak największej grupy klientów.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do obsługi odbiorców w terenie. Oficjalnie został on zaprezentowany w Warszawie przed siedzibą PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Klienci, mając do dyspozycji wykwalifikowanych doradców, mogą zrealizować w mobilnym biurze wszelkie kwestie związane ze sprzedażą energii elektrycznej i gazu.
- PGE jest liderem rynku energii, a jednym ze strategicznych celów Grupy na najbliższe lata, jest umocnienie pozycji preferowanego sprzedawcy w oparciu o niezawodność dostaw
i optymalny proces sprzedaży. Realizujemy ten cel przede wszystkim dbając o bardzo dobry kontakt z obecnym i potencjalnym klientem, który może korzystać nie tylko ze stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, ale także Infolinii PGE oraz elektronicznego PGE eBOK. A od dziś również z mobilnego Biuro Obsługi Klienta, które pojawi się w miastach na naszym terenie dystrybucyjnym – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
- Bycie blisko klientów i odpowiadanie na ich potrzeby to ważna część naszej filozofii działania. Obok wielu propozycji zarówno bezpośredniego, jak i zdalnego kontaktu, oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z pracownikami naszej Spółki – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
Spółka posiada sieć 60 stacjonarnych placówek na terenie województw: podkarpackiego, lubelskiego, podlaskiego, mazowieckiego i łódzkiego. Mobilne Biuro będzie odwiedzać te miejsca, w których nie ma stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.
Pierwszym przystankiem na trasie mobilnego BOK-u będą Kozienice. W 2020 r. zaplanowany został pilotaż tej inicjatywy. Mobilne Biuro rotacyjnie będzie jeździć do Staszowa, Janowa Lubelskiego i Ustrzyk Dolnych, obsługując klientów tych miast w konkretne, z góry ustalone dni tygodnia.
PGE Obrót
press box
Link do strony artykułu: https://wm3.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pge-obrot-zaprezentowala-mobilne-biuro-obslugi-klienta